Tarife practicate

3 metode prin care poți să aflii care sunt costurile aferente servicilor noastre

Tarife practicate

3 metode prin care poți să aflii care sunt costurile aferente servicilor noastre

Sună un specialist

Foarte multe lucruri se rezolva prin discutii directe intre persoane. Multi insa prefara sa aiba mai intai o imagine generala asupra tarifelor si preturilor si apoi in functie de acestea, sa ia contact direct cu eventualul prestator. 

Daca totusi doresti sa discuti cu un specialist inainte ca sa iei o decizie, mai ales ca serviciile de consultanta pot fi greu cuantificate in timp dedicat sau rezultate obtinute, suna (zilnic intre orele 8:00 si 18:00) si vei primii cele mai profesioniste raspunsuri.

Completează formularul

Care sunt domeniile in care te putem ajuta? Formularul te va ajuta sa iti ordonezi ideile si sa primesti un raspus clar si punctual.

Consultă grila de prețuri

Societatea noastra va ofera tarife competitive si posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de servicii si preturi. Pretul include servicii complete, astfel incat dumneavoastra nu veti mai face nimic, cu exceptia aducerii actelor o singura data pe luna, sau in cazul in care doriti sa ne spuneti cand sa venim sa le colectam noi.

• Serviciile de salarizare se tarifeaza separat si se includ in abonamentul lunar de contabilitate.

• Serviciile de resurse umane, sunt separate atat de contabilitate cat si de salarizare.

Noi putem colecta acte contabile in perioada 01-10 a lunii actuale pentru luna precedenta. Puteti solicita personal curierul sa ridice actele la data indicata de dumneavoastra, in felul acesta economisiti timp si bani, iar actele vor ajunge in timp util si in siguranta la noi.

⇒ Raport lunar de activitate

Un raport destinat managerilor. Un puternic instrument financiar ce va ofera o vedere globala rapida si care are menirea sa va ajute in organizarea resurselor proprii.

Bilant inclus in pret.
Se includ, dupa caz ambele bilanturi anuale.

Asistenta clienti nelimitata prin telefon sau mail.
Timp de raspuns imediat in cazul solicitarilor simple, gen eliberare adeverinte, transmitere balanta, raspuns de consultanta email, preluarea apelurilor telefonice, etc.

Realizarea tuturor operatiunilor contabile si de salarizare, impuse de legile in vigoare.

⇒ Preturi contabilitate

Pretul in contabilitate se realizeaza analizand activitatea clientilor nostri din 2 aspecte:
1. Complexitatea societatii comerciale si aici analizam, platitor sau nu de TVA, forma de impozitare, daca detine sau nu angajati, cate conturi bancare sunt si in ce valuta, import sau export, achizitii/livrari intracomunitare, declaratii de mediu, stocuri, etc.

2 . Volumul de documente contabile si anume totalul acestor documente in care includem numarul de tranzactii in extrasul de banca, case de marcat, facturi intrare, facturi iesire, etc

Complexitatea unei societati comerciale se defineste prin segment sau de activitate:

→ Prestari servicii

→ Comert

→ Productie

O societate comerciala poate avea toate cele 3 forme sau doar una sau doar doua dintre ele. Cu cat complexitatea creste si pretul de contabilitate este mai ridicat.

⇒ Preturi contabilitate persoane fizice autorizate

Preturile noastre incep de la 200 lei pentru neplatitor de TVA si cu activitate de prestare servicii.
Pentru platitor de TVA pretul incepe de la 300 lei cu activitate de prestare servicii.
Preturile nu difera daca persoana fizica autorizata este in sistem real sau pe norma de venit.

Nu tarifam clientii in functie de cifra de afaceri!!!

⇒ Tarife intocmire si certificare bilant

400 lei tarif / bucata
Bilant anual gratuit pentru firmele ce au o vechime mai mare de 6 luni.

⇒ Preturi orientative

  1. Declaratie dividende – 100 lei
  2.  Declaratie taxe auto – 100 lei
  3. Declarare punct de lucru fara obligatii fiscale la administratia financiara – 300 lei
  4. Certificat atestare fiscala – 50+taxe (100 lei daca sunt probleme in fisa de platitor)
  5. Asistenta si solutionare cerere rambursare TVA – 400 lei dupa rambursare
  6. Declaratia la fondul de mediu – 100lei
  7. Inregistrare in scopuri de TVA – ca urmare a depasirii limitei de scutire – 60.000 euro / 300.000 lei – 300lei
Aceste preturi nu sunt destinate societatilor comerciale cu actionariat strain. In cazul acestor societatii tarifele sunt mai mari si se stabilesc separat!

Preturi analiza societati comerciale 

CONTABILITATE: tarife contabilitate, tarife evidenta contabilaTARIFU.M.
  Pentru firmele nou infiintate100 leiluna
1Intre 0 – 50 inregistrari contabile / luna100 leiluna
2Intre 51 – 100 inregistrari contabile / luna300 leiluna
3Intre 101 – 150 inregistrari contabile / luna500 leiluna
4Intre 151 – 200 inregistrari contabile / luna600 leiluna
5Intre 201 – 300 inregistrari contabile / luna700 leiluna
6Intre 301 – 400 inregistrari contabile / luna800 leiluna
7Intre 401 – 500 inregistrari contabile / luna900 leiluna
8Intre 501 – 600 inregistrari contabile / luna1000 leiluna
9Intre 601 – 700 inregistrari contabile / luna1.100 leiluna
10Intre 701 – 800 inregistrari contabile / luna1.200 leiluna
11Intre 801 – 900 inregistrari contabile / luna1.300 leiluna
12Intre 901 – 1000 inregistrari contabile / luna1.400 leiluna
    
14Peste 1000 inregistrari contabile / lunanegociabilluna
15Pentru firmele fara activitate50 leiluna
16Intocmire si certificare situatii anuale – bilanturigratuitbuc.
17Intocmire si depunere dosar TVA300 leibuc.
EXPERTIZE CONTABILETARIFU.M.
1Expertize contabile (se calculeaza functie de complexitatea lucrarii)negociabilbuc.
RESURSE UMANE SI SALARIZARETARIFU.M.
1Resurse umane si salarizare (include servicii complete)50 leisalariat
2Dosar personalgratuitsalariat
3Contract muncagratuitsalariat
4Draft regulament interiorde la 150 leisalariat
5Realizare regulament interiorde la 150 leisectie
8Asiguram asistenta in cazul controalelor de la ITM( pentru clientii nostri)gratuitsocietate
    
    
INFIINTARI FIRMETARIFU.M.
1Infiintari firme500 leibuc.
2Infiintari firme SRL-D500 lei+taxebuc.
3Deschidere punct de lucru300 lei+taxebuc.
4Prelungire durata punct de lucru300 lei+taxebuc.
5Inchidere punct de lucru300 lei+taxebuc.
6Prelungire durata sediu social300 lei+taxebuc.
7Schimbare sediu social300 lei+taxebuc.
8Schimbare denumire firma300 lei+taxebuc.
9Prelungire durata functionare firma – toate etapele300 lei+taxebuc.
10Adaugare obiecte de activitate300 lei+taxebuc.
11Modificare obiecte de activitate300 lei+taxebuc.
12Radiere obiecte de activitate300 lei+taxebuc.
13Majorare / Diminuare capital social300 lei+taxebuc.
14Cesiune parti sociale400 lei+taxebuc.
15Numire / Revocare administrator300 lei+taxebuc.
16Actualizare date300 lei+taxebuc.
17Autorizare activitati300 lei+taxebuc.
18Suspendare / Reluare activitate firma500 lei+taxebuc.
19Dizolvare / Lichidare voluntara – toate etapele500 lei+taxebuc.
20Corectare erori materiale300 lei+taxebuc.
21Certificate constatatoare150 lei+taxebuc.
22Alte operatiuninegociabilbuc.
NOTA : Preturile nu contin taxele de timbru, taxele ONRC, taxe notariale, capitalul social, patromoniu etc.
CONSULTANTA FINANCIAR-CONTABILA SI FISCALATARIFU.M.
1Consultanta financiar contabila si fiscala (pentru firmele client)GRATUITluna
2Consultanta financiar contabila si fiscala100 leiora
CONSULTANTA JURIDICATARIFU.M.
1Consultanta juridica (pentru firmele client)GRATUITluna
2Consultanta juridica150 leiora
MEDIERETARIFU.M.
1Mediere (se negociaza in functie de specificul activitatii si nevoile firmei)negociabilbuc.

Foloseste acest calculator de preturi pentru a avea o imagine generala si rapida asupra cheltuielilor pe care le implica asistenta noastra

Daca doresti sa ai toate materialele informative referitoare la tarifele practicate de noi in format fizic, descarca-le in format PDF accesand linkul de mai jos. Succes

>> Decarca in format PDF <<